To hell and back again

Hejsan!

Förlåt för att jag varit borta, men har knappt haft tid att sitta framför datorn.
Brukar använda min mobil och kolla internet för det mesta i när jag inte hinner sitta vid mina datorer... men nu har jag tagit mig lite tid i alla fall! Orkar inte plugga hela tiden.

Vi har kommit in på läkemedelsberäkning som ska tentas av på måndag. 100% rätt på tentan är vad som gäller - annars blir man icke godkänd! Hårda bud, men jag förstår varför vi måste ha alla rätt - tänk om det hade varit en riktig patient!
Men förutom läkemedel så har jag varit i skolan i måndags, i tisdags och i onsdags. Igår (torsdags) var jag med Madde och Cissi, Madde bjöd på lussebullar, Cissi på julmust och jag hade med mig Mysteriet På Greveholm som vi tittade på :) MYSIGT!!!


BÄSTA OCH COOLASTE TRION TROR JAG :)

Idag så sov jag till ca. 13.40... har varit så extremt trött nu på senaste tiden. Man blir liksom aldrig fri från skolan. När man tentat av en del kommer en annan del direkt efter, suck. Bara att vi ska ha tenta 2 januari får min att bli lack på skolan! Men det är väl bara att bita ihop - jag har valt detta så då får jag kämpa för det också.
Det är fredag idag, underbart! Men för det så måste jag plugga, plugga och plugga. Har ont i huvudet och halsen... känner mig allmänt sliten. Suck. Får se om jag orkar träffa Erik ikväll, annars blir jag nog bara hemma och tar det lugnt.

Förresten, gjorde två övningstentor... Den första var svår tyckte jag. Den andra fick jag alla rätt på (utan att titta facit eller något...) . Tentorna ska föreställa att vara på samma nivå - är jag bra eller dålig? Har ingen aning!

Trevlig helg på er alla - själv ska jag plugga och vara hemma hos min pappa!

-


Arkivbild, från v: Madde, Jag och Filip <3 Saknar honom lite jag ;)
Bilden är tagen i somras när vi var i Bulgarien, Filip är en utav våra tyska grannar på hotellet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0