Vinterland

Hejsan!

Julafton närmar sig med stormsteg, men tycker inte att jag märker av det så mycket. Men igår kväll (i natt) när när jag skulle gå och lägga mig efter en tuff stird i WordFued mot Mamma så tittade jag ut, och gud så vackert!


Bilden är tagen ca kl. 01.20.. var vackrare IRL!

Idag skulle jag och Elene plugga på bibblan kl. 10... Jag gick ut till bussen som vanligt och märker att den inte går kvart i längre utan runt prick! Då blir man lite sur faktiskt. Varför har dom ändrat busstiderna?! Dom var ju bra som dom var..! Sur som jag var tog jag upp mobilen och märker att jag fortfarande inte har någon täckning, hade kanppt det på hela dagen igår, stört! Men jag lyckades inte att skicka sms till Elene så jag stängde av och satt på telefonen och ringde till henne - och då funkade det. Jag var väl vid bibblan kl. 10.20 istället...

Vi satt oss ned och pluggade bakteriologi, viriologi och vårdhygien tills klockan blev ca. 15.30.
Under den tiden hann vi svara på alla frågor, fika, skratta, snacka lite och så hörde vi faktiskt en gubbe som gick bakom ett par hyllor och släppte av världens brakare med hopp om att ingen skulle höra någonting - men det gjorde ju vi såklart och utlöste ett asgarv som varade någon minut! xD

Idag ska jag bara ta det lugnt, dunka musik, dator/TV och laga mat - vet ej vad ännu... suck.
Imorgon är jag ledig, vilket känns underbart! :D

-


Kommentarer
Postat av: Ante

Haha vadå lillgrabben?

Det där är ju lagom :D

2011-12-21 @ 14:43:14
URL: http://openclose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0