Aktivering för pensionärer och projektarbete!

Hejsan!

Idag på morgonen gick jag, Madde och Hanna till äldreboendet Tallen i -20 grader!
Tur att det inte var så långt för mig, men för stackars Hanna var det de <3
Vi hade aktivering tillsammans med pensionärerna, alltså lite vardags-gympa! De tyckte att det var jätteroligt! Det roligaste var ballongkastningen som vi hade!
Bullarna som jag och Madde bakade igår kom väl till användning, hela 17 pensionärer kom på vår aktivering! Haha, roligt att det blev uppskattat. De vela att vi skulle komma tillbaka nästa vecka också, gulligt.

Efter vi hade haft aktivering så gick jag hem och åt, sedan gick jag vidare till skolan.
I skolan jobbade jag och Linda Å med vårt företag Livhjälpen UF.
Det gick hur bra som helst och vi hann med en massa! Bland annat så skrev vi VD-rapporten, resultatrapporten, balansrapporten och tidsplanen klart för företagen! Så nu är det en enorm lättnad från axlarna! SKÖNT!

Kom hem när klockan var ca 17.15 : )
Nu ska jag softa resten utav kvällen. Var meningen att Camilla skulle komma förbi på en fika men det blev lite förhinder för hennes del så vi får ta det nästa vecka istället.
Så om en stund ska jag nog laga mat, sedan blir det TV resten utav kvällen. Lät väl duscha sen när jag känner för det också... japp.. :P

Det var min dag det!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0