Alla <3 dag och vara ensam?!

Hej på er!
extra mycket hej på er som är singel! För ni är inte ensam om det.

Tänkte på en sak, de är ju alla hjärtans dag nästa vecka...
rätt tråkigt för oss som är själv, eller som alltid har haft någon att gosa med.
Men jag känner såhär: jag har så pass underbara vänner så jag behöver ingen falsk skit att låtsas dela mina glädje och lycka med. Istället för att köpa rosor som vissnar på en gång kan man lika gärna köpa sig en egen present! Smart va?! :D

Känner att jag mår bättre nu, bara jag får skriva av mig och prata med någon så blir allt bra.
Sedan jag blev dumpad sista september i fjol har mitt liv varit en berg- och dalbana. Men nu känner jag att jag kan kontrollera mina känslor. Jag mår bra ihop med mina vänner som har bljudit mig på så många varma skratt nu på sistonde.

För er som känner mig så finns det en på skolan... han är lång, smal, har världens längsta bruna hår och bara såna där ögon som han kan passa i.... Ja, ni vet vem jag snackar om iså fall!
Såg honom idag, de skriker liksom "åååååååw" inne i kroppen, den där känslan som gör en gladare. JAG VAR SÄKERT BARA 1-2 METER IFRÅN HONOM! ;) Tööööntigt, men sant ^^
Den där känslan får mig att påminna om Madde när hon var hemligt kär i en kille på högstadiet hur länge som helst xD Haha. Så gulligt. : )


Men det är bara att bita ihop, se frammåt.
De är bara framtiden som säger hur ditt liv kommer att se ut.



-

-


Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHA, den känslan äger :D:D

2011-02-10 @ 00:00:47
URL: http://headvsheart.blogg.se/
Postat av: LindaSöder : )

Haha, jaa! :D

2011-02-10 @ 00:20:41
URL: http://cyberface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0