Alla hjärtans dag = tomt, ensamt och krossat hjärta.

Hejsan!

En underbar dag men blå himmel, solsken och på något tokigt sätt faller det små snöflingor i luften.
En fin alla hjärtans dag med andra ord.
I skolan idag så sög pyskologin totalt, vi gör ingenting i den kursen och kommer nog inte hinna göra så mycket heller innan alla lov, studiedagar och praktikveckorna är över. Undra hur det kommer bli med betygen säger jag bara! Shit xD
Efter psykologin hade vi barn och ungdomssjukvård, men där gjorde vi heller ingenting... vi fick plugga till provet som vi ska ha på onsdag. Så istället för att ha Geriatrik på eftermiddagen satt vi och jobbade med det istället. Så vi ska till Tallen (äldreboende) och ha aktiviteter för gamlingarna på torsdag förmiddag v.8! Det blir nog hur bra som helst.
Jag var hemma ca 11.15 idag, också hur skönt som helst!!!

Idag ska jag plugga och sedan ska jag städa på pappas jobb. Gjorde inte det igår eftersom jag var så förbannat trött! Haha.

Dagens låt: Kent - Sundance kid

Ha en bra dag allihop!
Och för er som inte har någon att hålla kär
så finns vänner och familj nära till hands! <3



-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0