Är jag något för dig?

Hej,
jag heter Linda och bor i Sandviken.
Jag ska fylla 19 år men de flesta brukar fråga om jag är 20-23 år, om det beror på mitt utseende eller mitt beteende vet jag inte - vad tror du?
Jag tar studenten i sommar från omvårdnadsprogrammet i Sandviken och trivs jättebra med att läsa det ämnet så jag fortsätter med mina studier i höst på sjuksköterskeprogrammet. Helst på Gävle Högskola, i framtiden vill jag jobba som ambulanssjuksköterska - låter det intressant tycker du?
Inte för att skryta om mig själv eller något sånt, men jag är hjärt- och lungräddningsinstruktör och är expert på mun-mot-mun metoden. Så det kan vara bra att ha mig till hands kan jag lova! - Smart va?
Nackdelen med mig skulle jag vela säga att jag är allergisk mot söta pälsdjur, men på någotvis så går det bra att ha marsvin. Så tur är väl det!
Jag är en tjej som verkligen tar vara på livet, man lever bara en gång så sikta på det du vill göra och ha kul! Jag sköter mina studier väl och har bra betyg, men jag tycker det är lika viktigt att gå ut och ha kul med mina vänner. Jag kan säga att jag bjuder på ett par hundra skratt per kväll, jag gillar att ha roligt och det tror jag alla gör. - Tror inte du?
Min personlighet är gullig skulle jag tro, jag gillar allt som har med det där lilla extra att göra. Jag är en mys-expert och vet hur man kan få människor glada och på bättre humör! - Och det är väl bra?
Jag gillar långa kvällar, umgås med nära och kära, gå på fest/krogen, gå på bio, lyssna på musik, se på film, långa utepromenader på nya ställen, resa utomlands men även Sverige går bra, se nya saker, gå på tivoli/åka karruseller, göra roliga saker och massa, massa mer!
För tillfälligt bor jag hemma hos mamma nu under min gymnasietid, jag vet inte hur det kommer bli sedan när jag börjar på högskola. - Men det kommer såklart att visa sig!
Man skulle kunna beskriva mig med tre ord: positiv, envis, omtänksam, rolig och smart i vissa fall. - Det är väl bra egenskaper?

---

Frågan är, ska jag våga - eller ska jag inte våga.
De sägs att jag ska våga - men jag vågar inte.
Men låter jag verkligen som att vara en intressant person?
Tänk om du flyttar, inte är intresserad eller tycker jag är dryg.
Varför kan inte du ta första steget då iställer för!
Eller är det sant som det sägs, att du är väldigt blyg?


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0