BILDER från Livhjälpen UF - första säljningstillfället!

Hej!

Nu kommer bilder från dagen då mitt företag Livhjälpen UF (www.livhjalpenuf.blogg.se) hade sin första lektion för en klass på gymnasiet! :D


Så stod det på tavlan!


En bra låt som kan hålla takten till HLR! Roligt att träna till! :)
Bee Gees - Stayin' alive


Linda Åberg - alltid glad!


Sofia Stridh - kör på hårt!


Jag - hångel med dockan alltid skoj!


Random!

----
Jag är alltid glad!

---
Flumbild! Från vänster: Åberg, Sofia och Jag!


Livhjälpen UF - Från vänster: Linda Åberg, Sofia Stridh och Jag!


Det var en bra lektion och vi skötte oss bra!
Nu ser vi fram emot nästa vecka, whey!



-



-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0