En bra-konstig torsdag!

Hejsan!

Idag valde jag att inte gå till skolan. Varför?
Jo, vi hade eget arbete på första lektionen... och sen Religion!!!! x( Och efter lunch geriatrik som vi har grupparbete i så jag mailade läraren Elisabeth och sa att vi i gruppen jobbade hemma. Så det var helt okej.
Undra hur många från klassen som egentligen var på religionen idag? Kan inte ha varit många... Stackars Yvonne xD

Själv sov jag så underbart ända fram till 11.15 då jag gick upp.
Tog det lugnt, åt frukost och kollade på TV en lång stund.
Sen efter det duschade jag. Jag känner mig ovanligt glad idag, de måste ha varit efter tjej-plugget igår som gav mig ny energi. Samt att jag varit ledig från skolan 2 dagar denna vecka.

Jag hade precis satt mig vid datorn för att plugga då Patricia skriver och säger att de är utgång i helgen.
Först förfest med en massa folk hemma hos henne och sedan Lobby på kvällen/natten på lördag.
Åh va roligt!!! Kommer bli en bra helg tror jag, även fast jag måste övningsköra med pappa på förmiddagen på lördag >.< suck!
Menmen! : )

...sen en annan bra sak var när jag loggade in på FC:n (det kommunala net-worket i Sandviken) såg jag att vi hade fått 3 beställningar till vårt företag Livhjälpen UF! (www.livhjalpenuf.blogg.se)
Det är hur bra som helst! Vi kommer att tjäna minst 5000kr vecka 8 på vårt företag! Känns hur bra som helst.
Sedan känns det som vi kommer vinna den kommunala tävlingen också, kändes så bra från igår! JAAA!
Åh, det har hänt så mycket idag som har fått mig på bra humör. TOPPEN!

Nu ska jag i alla fall plugga fram tills middagen. Det blir ungspannkaka.
Sedan ska jag bara njuta av kvällen, läsa till provet då och då. Funderade på om jag skulle se filmen "Smekmånaden" som går på TV11, fast jag sett den förr... Men den är alltid underhållande.
Nä, nu måste jag verkligen plugga så jag kan allt till provet imorgon. JAG SKA HA MVG! Så är det bara!
Men jag har fortfarande kvar samhällskunskapsprovet i huvudet, ååååh >.<

IMORGON ÄR DET FREDAG OCH DET ÄLSKAR VI!



-




-


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi var väl 12-16 pers kanske :P

2011-02-10 @ 18:02:55
Postat av: LindaSöder : )

Haha, vilka vare som seriöst kom till religonen?

Låt mig gissa: du och helle?

Sen killarna från SMEN och dali, safa, monika, evelina, mikkis...? :P

2011-02-10 @ 18:20:50
URL: http://cyberface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0