En mysig hemmakväll!

Hej,
jag har haft en underbar, lugn och trevlig kväll!


Mamma lagade pasta med fläskfilé + svampsås!!!
Jag älskar svamp, på bilden ser ni skogschampinjoner.


Min älskade mamma ska börja steka fläskfilen <3


Och där flyger den i pannan, jäklar vad gott det var!!!


Sedan blev det TV: Solsidan, Minuten och Wallander - Skulden : )
Nu sitter jag här i mitt rum, har tänt ljusen i mina nya ljuslyktor, ni kommer väl ihåg?
---

Det är så otroligt mysigt!
Ska sitta uppe ett tag till, sedan ska jag sova och njuta utav studiedagen imorgon!
Dock ska jag nog plugga. Imorgon ska mamma säga upp sig från Willy:s också xD Kommer kännas konstigt att hon ska jobba på Sandvik nu xD Menmen, hon själv är väldigt nöjd så tur är väl det. : )

GODNATT! <3


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0