En solig söndag!

Hejsan

Här i Sandviken skiner solen och det är ca 0 grader ute, alltså en fin vinterndag!
Men nu har jag varit iväg och städat så nu väntar en massa plugg, tänkte börja med Religionen som är 100 år försenad... Men enligt Yvonne så gjorde ju inte det någonting för min del eftersom hon vet att hon kommer få in den så småningom.
Sen tänkte jag renskriva Samhällskunskapen och Sjukvården eftersom de är veckans stora prov som står på schemat. Sedan har mitt företag en redovisning för kommunen på onsdag också, shit!!!

Nu ska jag plugga som sagt!
Eftermiddagen/kvällen slutar med god mat och en mysig film tillsammans med mamma och Kari <3


http://gd.se/nyheter/gavle/1.2724331-valdtagen-pa-krogen <--- En tjej blev våldtagen inne på Hertbreak i fredags! Fattar inte hur INGEN kunde se och varför gjorde man ingenting för? Jag menar, vi var ju där i fredags och när man var inne på toan så var det MINST 2 st som stod inne vid spegeln eller som köade, och jag antar att de var fler uppe och nere på Slick City. Ja... ibland förstår man inte. Men tråkigt att sånt här händer när man går ut för att ha roligt. Hoppas det löser sig för denna tjej och att äcklet åker fast.


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0