En tröttsam fredagskväll

Hejsan!

Idag efter skolan blev jag super-duper-trött.
Har suttit och gäspat hela kvällen. Sjukt trött.
Men nu när det börjar dra ihop sig mot natten är jag pigg xD
Helt otroligt!

Vad har jag gjort ikväll då?
Jo, jag har ätit med mamma och Kari och sedan slöat framför tv:n med Vem vet mest? Postkodsmiljonären, Let's Dance, Parlamentet, Nyheterna och Let's Dance forts. : )

Men jag bör väl sova kanske så jag får min skönhetssömn.
För imorgon kanske jag ska ut på rackartyg med en viss brud. Ojojoj säger jag bara OM det nu blir så xD
Mer info kommer om det blir av iså fall!

Nä, nu måste jag snart sova eftersom huvudvärken börjar tränga sig på.
Vill vara pigg och fräsch till imorgon. (WHEY, DET ÄR JU HELG!)
Och nästa helg blir också fucking-awsome om jag förstått allt rätt. WEHY!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0