Fredag: Skola, Gävle, Snygga till sig, Gävle, Krogen! <3

Hejsan!
Idag har det hänt en massa saker...!

Började med samhällskunskap på morgonen, lugnt och slappt liksom människan socialt och kulturellt också var!
Sen var det lunch och då drog jag, Sofie och Sofie Å massa repliker från "Mysteriet på Greveholm", men min replik följde med oss hela dagen idag, alltså "DE-VILL-DU-NOG" fast på skånska... xD Så då låter det typ "DE-VILL-DU-NO-EOEG" ... typ xD

Sen hade vi Geriatrik lite som hastigast, på Sjukvården skulle vi till Gävle sjukhus för att göra ett studiebesök på Dialysen. De var lite småkul, speciellt med den bästa klassen!
Men klart bäst var ju när jag åkte hem med Sofie Å, Sofie och Jonas i bilen xD STREETRACE PÅ RIXVÄG 80!
Så kul att den röda "pick-upen" racade loss xD Och Sofie Å som lekte handikappad och när vi körde sakta förbi varje bil.... hur kul som helst! Men racingen var bäst ; D

Nu har jag varit hemma i snart en timme, hunnit med två rostade mackor och en yoghurt. ^^
Nu ska jag fixa till mig och göra mig snygg inför ikväll! För då blir det förfest hos Isabelles syster i Gävle och sedan utgång där! HUR NAJS SOM HELST! Och vad kul det kommer att bli!!!!!!!!!! TAGGA!!!!


Madde och Jessica - vi skrev ett klagobrev till rektorn p.g.a att vi blir
störd på alla obehöriga elever som springer och rycker i våra dörrar.
Idag blev jag så jävla rasande på en elev så jag tog rullstolen som
han hade tagit från metodövningsrummet och dunkade in honom i
skåpen. Mig ska man inte bråka med! xD Tror han lärde sig det också.


Sofie Åberg - alltid lika söt och trevlig! <3


Utsikt från Gävle Sjukhus, så sjukt fint!



...jag återkommer med mer information om kvällen senare/imorgon!


-



-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0