Gårdagen i Gävle - Förfest, hertbreak, stygn och fullpackad buss!

Hejhej!

Tänkte berätta lite om igår!

När jag och Madde stod och vänta på kvart i åtta bussen ringde Karin till Madde och frågade om vi ville åka bil in till Gävle med hon och Karro. Och såklart att vi vela det! Bekvämt som fan, men Karro gasade på som fan också xD
Förfesten var uppe på Söder (mitt emot Frasses ^^), alltså hemma hos Isabells syster.
Det var väldigt trevligt!!!

När klockan var runt halv tolv skulle vi gå ner på stan, och då säger Patricia att Nivå har stängts ner. Cissi sa att det var så dåligt där inne ädnå så de var därför vi skulle gå dit och se om det verkligen var så dåligt... men inte ens det hann vi!
Men istället gick på in på Heartbreak - Slick City och hade det skoj! Men Cissi, David och Sofie N åkte hem... och Sofie Å, Pernilla och Karin skulle först in på Interpool men ringde sedan och sa att Karin hade ramlat och slagit i hakan, så Karin och Sofie Å var påväg till akuten.

Jag, Bella, Patricia och Hanna dansade på! Efter en stund kom Madde och Pernilla också.
Det var mycket folk på Slick City, men det var bara trevligt. Skönt med lite äldre människor så man slipper dom som inte kan sköta sig bland andra människor. (För er som inte vet är det 20 år på Hertbreak och jag är bara 18).

Vi tog i alla fall bussen från centralen, så vi var först på bussen, skönt att få en plats.
Men bussen blev fullsmockad och alla skrek, pratade och många var väldigt fulla. Karin och Sofie Å hoppade på vid sjukhuset, stackars Karin hade fått sytt 6 stygn i hakan, så hon hade ett stort plåster på sig och så visade hon bilder på hur det såg ut innan, det var INTE najs!

Jag var hemma halv fyra på natten p.g.a att bussen var så jävla sen!
Men fyfan vad skönt det var att få komma hem och sova i sin mjuka stora säng! : )



-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0