Godnatt alla läsare!

Hejsan!

Nu är jag jättetrött, min kropp skriker efter att få gå och lägga sig i min stora, varma säng!
Så ska inte skriva allt för mycket nu. Imorgon när jag vaknar kommer jag nog ha grym träningsvärk, känner det på mig eftersom kroppen känns helt död.
Imorgon ska mitt företag Livhjälpen UF (http://www.livhjalpenuf.blogg.se) köra HLR med en HP-klass.
Och sen på fredag blir det krogen och en massa dans med hetaste brudarna i stan, alltså jag kommer ligga helt död på lördag & söndag = bakis och träningsvärk xD Ajdå, vi får se hur detta kommer att gå!

Imorgon blir det även troligtvis inställd syjunta p.g.a att Cissi ska bort (den jäveln!)
Men istället så fixar nog jag och Madde med årsboken så vi får det gjort! Känns som det kommer bli vääääldigt mycket mer bilder nu framöver. Haha. Va kul vi kommer att ha det i klassen! Men jag vill samtidigt inte ta studenten, sorgligt <3

GODNATT!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0