Linda gör raggmunkar!

Hejsan!

Blev så sjukt jävla sugen på raggmunk efter skolan idag så jag var tvungen att göra det!
Och snäll som jag är så gjorde jag två matlådor åt mamma så hon har nu när hon jobbar eftermiddag hela veckan! (Bilder ser ni nedanför hur det gick för mig att göra raggmunkarna!)

Påtal om vad jag ska göra i veckan (förutom skolan) så ser det ut såhär:
Tisdag - Träffa Sofie och fika med henne <3
Onsdag - Syjunta hos mig med brudarna <3
Torsdag - ev. Träffa Camilla och gratta henne ännu mer och fika <3
Fredag - krogen med alla BÄSTA brudar! <3
Helg = vara bakis och möjligtvis träffa Madde och Cissi för att gör iordning årsboken? ^^
SEN ÄR DET LOV v.9!!!!



Ja, jag behöver fortfarande recept för min matlagning sitter inte inprintad i skallen direkt xD


Riven potatis, kliade bra i mina torra fingrar efter det kan jag lova! xD


Pannkakssmet som ska vispas ihop! ^^


Tada, här är smeten med potatisen i!


Stekarn = Jag! xD


Resultatet blev kanon!


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0