Lördag: Bakis/Trött, Drömmar, Matlåda och TV

Hejsan!

Idag är det rätt segt faktiskt... känns som det fortfarande är morgon fast klockan snart är halv sex!
Vaknade för ca 2 timmar sedan också, men jag är fortfarande väldigt trött och seg från gårdagen! Men den var ju hur najs som helst! Jag ser fram emot nästa utgång, även fast det säkert kommer dröja ett tag nu.
Varit ute två helger i rad och så har det varit så mycket nu under december/januari månad. Dels för att jag inte vill trött ut kroppen på alkohol, och man vill ju inte tappa partyhumöret om man hela tiden går ut samt att man vill ju hålla i pengarna lite. Spenderat alldeles för mycket nu xD Vet inte ens hur mycket jag har kvar på kortet xD Illa.

Ikväll ska jag äta en matlåda som mamma köpt till mig... Själv ska hon och Kari ut på restaurang och äta... dom skulle passa på att fira en massa saker, sen vela väl dom vara lite ifred också kan jag tänka mig.
Men jag behöver också vara ifred. Så det jag hade tänkt göra är att slappa framför TV:n!



- Precis, Melodifestivalen 2011 börjar idag och dom sänder från Luleå. Vet inte vilka som skulle uppträda men det är väl alltid en klassiker att man kollar på detta även om det suger till 75%. Men som sagt, jag har heller inte så mycket att göra och dels så är jag bakis från igår.

fqweftwe

- Kom att tänka på Bulgarien också! Fan vad najs vi kommer att ha det där borta sen!
Jag lääääängtar! Sunny Beach, namnet säger allt... Bilden får tala för sig själv - men nu vill jag ha sommar! Men jag vill inte förlora en ända dag med världens bästa klass heller <3 Åh, kommer bli ett känslomässigt halvår de som är kvar nu, men fyfan vad kul det kommer att bli också!


Om ca 2 veckor tror jag att jag och Mamma ska åka och kolla på en balklänning också. Shit, börjar verkligen dra ihop sig till saker och ting.
Och om ca 1 månad och 1 vecka är det studentkryssning!
...mycket som händer nu!!!



-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0