Måndag, 21/2-11

Hejsan!

Idag började vi kl. 9 i skolan.
Men döm av min förvåning när jag kom fram, Jennie (läraren som alltid brukar vara i tid) var inte där! Så mer än halva klassen som hade orkat kommit till skolan satt och funderade vart fasiken hon var någonstans.
Efter det hade gått 15 minuter så sprang Jonas upp och kollade med lärarna. Klockan 08.03 hade hon sjukanmält sig! Nu är jag så jävla trött på hennes sätt att sjukanmäla sig i sista sekund!!! IDIOTISKT!

Så vi fick håltimme i 3 timmar, kul...............
Sen så var det geriatrik, där gjorde vi ABSOLUT INGENTING! Som tur var höll vi på max i 10-15 minuter.
Sen fick vi som vela, alltså: jag, Cissi, Evelina, Linda Å och Elin göra provet i människan socialt och kulturellt.
Fyfan vad lätt provet var kändes det som xD haha. Så de gick nog hur bra som helst hoppas jag!
Jag var hemma ca 14.30 från skolan ^^


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0