MVG och bra för företaget!

Hejsan!

Igår kväll kom Cissi hit på en fika.
Det blev en lång kvälls/natt-fika som var mysig! En massa snack blev det.
Hon gick hem efter ett på natten och jag somnade väl runt tre tiden. Hehe.

Idag hade jag sovmorgon, så gick till skolan så jag var där lite innan tolv.
Vi började förbereda för en klass som vi skulle undervisa i HLR (Hjärt-lungräddning).
Vi hade våra företagströjor på oss som det stod Livhjälpen UF på, skitsnygga!
Allt gick jättebra och klassen som vi hade var jätterolig och frågade mycket och var så duktig så. Vi kände att vi gjorde ett bra och roligt jobb!
Nu är jag dock trött i armarna och i huvudet.

Efter vi hade haft "lektionen" så städade vi undan.
Sen började sjukvården, vi fick reda på våra betyg på provet, jag fick MVG och jag är så jävla nöjd! :D
Hihi, så nu lutar det mer mot ett MVG i slutbetyg! : ) Så glad!

Ikväll ska vi köpa köp-mat, hoppas på kinamat! Hehehe!
Sen får vi se vad jag ska hitta på, blev väldigt trött nu efter skolan så vi får se helt enkelt. :P
Imorgon ska jag fixa med årsboken tillsammans med Madde, och då blir det hemlagad pizza också! : ) Nix-pix, så blev det inte utan det får bli en annan dag/helg istället. ^^

Ni kanske får se bilder på oss i företaget + tröjorna senare under dagen!
Håll utkik vettja!
Ha det bra!




-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0