Onsdag: skolan, tandläkaren & tjejmiddag!

Hejhej!
Idag har varit en bra dag!
Varför? Jo:

Vaknade efter åtta på morgonen, det var seeegt!
Men när jag vinklade persiennerna så sken solen och det var vackert väder så då blev man på bättre humör!
Gick till skolan, första lektionen (barn och ungdomssjukvård) var bara slapp. Skönt!
Sen efter det var de lunch, mindre bra!

Efter lunchen gick halva klassen till folkets hus för att kolla på nåt urlöjligt.
Själv följde Madde med mig till Apoteket och sedan vidare till tandläkaren.
Besöket där var dock inte så roligt, det var mitt sista besök innan jag får börja betala för min tandvård så de vela fixa en massa saker så jag slapp betala för allt sen. Så jag ska tillbaka dit i början av april, suck!
Efter tandläkaren var det bara att gå tillbaka till skolan för att ha sista lektionen: Samhällskunskap... suck. Men jag tyckte man fattade rätt mycket idag fast det var en gnutta invecklat från början.

Efter skolan gick jag hem och plockade undan lite från köket, duscha och fikade till mig och sedan komm flickorna: Madde, Cissi och Sofie! :D
Vi åkte till Coop och köpte taco-saker och åkte sedan hem till mig och lagade ihop allt götta! Och som sagt, det var gott!
Ett och annat skratt bjöd vi varandra på under kvällen, bl.a ringde Sofie till sjukvårdsupplysningen och frågade om hon borde bara orolig över sin "pojkvän" som är på krogen med förhöjda levervärden xD Men under hela samtalet asgarvade vi så Sofie började garva i telefonen också xD HAHA! TAGGA TILL FREDAG NU DÅ TJEJER!!!!
...slutet på tjejkvällen slutade med att det började lukta giftig brandrök men ingen visste vart fan det kom ifrån... När jag gick ut och tog tag i askkoppen var en kokhet och det glödde i den, SMART! Så hällde vatten över allt ihop och jag kan lova er att det luktar INTE gott ute på altanen eller här hemma (inne).... xD Menmen, sånt som händer. Hoppas lukten är borta tills mamma kommer hem i natt, för annars kommer hon undra vad vi håller på med när hon inte är hemma xD HAHA!
Vi kallade denna kväll för "sy-junta" och det kommer lugnt hända igen!!!!!! :D <3



Nu ska jag softa lite innan jag går och sover.
Imorgon tror jag att jag ska hänga med ett par andra brudar till Valbo för lite shopping till fredag <3
JAG ÄLSKAR MITT LIV VERKLIGEN IBLAND! :D Tänk vad mycket jag/vi i klassen har att se fram emot och vad roligt det kommer att bli! (Dock kommer studenten bli sorglig :( )


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0