Onsdag

-


Hejsan!


Började klockan 9.15 i skolan idag med att skriva prov i barn och ungdomssjukvård.
Jag var klar ca 11.40, då hade jag skrivit 12 handskrivna sidor! SNACKA OM SKRIVKRAMP!
Hur som helst så gick provet hur bra som helst, lite störd över att dessa prov alltid ska vara 100 år långa och att man alltid måste stressa för att hinna (trotts att vi har mycket tid).

Efter provet slutade vi.
Eller ja, om man vela ha stöd i människan socialt och kulturellt kunde man gå på det.
Samhällskunakspen var inställd.

När jag och Madde precis skulle gå ut genom skolan kommer Siv (vår lärare) och ropar på mig.
Hon höll i ett paket som var postat till Sofia, men hon hade inte hittat på Sofia men jag förstod på en gång vad som fanns i paketet, tröjorna till vårt företag Livhjälpen UF (www.livhjalpenuf.blogg.se)
Jag öppnade paketet och visst var det dom, whey! Nu kan vi ha arbetskläder på fredag, äntligen! Vi kommer att se proffsiga ut för en gångs skull! Haha!

Idag ska jag njuta av denna underbara dag, provet gick bra och då är jag glad och lycklig.
Jag ska plugga senare ikväll efter jag käkat för att då är jag helt själv hemma och kan koncentrera mig mycket bättre då! Mamma ska iväg för avtackningsmiddag på Willys eftersom hon bytt jobb till Sandvik nu :)
Så då blir jag ensam ett par timmar och det kommer vara så skönt!!! Dunka hög musik, sjunga med och plugga i all ro! Äntligen är dom största proven avklarad, bara ett prov kvar innan lovet och det är nästa vecka på måndag. Tralalala! Så nu ska jag bara göra inlämningsuppgifter. Skönt!

Ha det bra idag alla goa människor!


-



-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0