Pärlplatta en platta du som har tråkigt!

Hej!

Ibland händer det att man har tråkigt.
Mitt bästa tips är att söka på pärlplatts-mallar och göra en pärlplatta!
Bästa sättet är att söka på www.google.se och skriva in "Perler beads".
Jag har hittat massor som jag ska göra! Och alla är hur söta som helst.
Men tyvärr har jag inte tid för denna vecka står prov på schemat,
denna gång i barn- och ungdomssjukvård! Åh, hatar stora prov.
Har egentligen två prov denna vecka men det blir förmycket så jag
och några andra i klassen har bett om att få göra det andra provet i
människan socialt och kulturellt nästa vecka på måndag, och det fick vi!


Exempel på jättesöta Hello Kitty-pärlplattor!


LYCKA TILL! Det gäller att man har tålamod och orkar sitta och fippla!



-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0