Studentmössa och 2 HLR-undervisningar!

Hejsan!

Kom till skolan runt kl. 10 idag på morgonen.
Det första jag och Linda Å var att göra var att hämta ut våra STUDENTMÖSSOR som hade kommit till skolan! Haha, nu är det väldigt nära till studenten känns det som! xD

Efter vi hämtat ut våra otroligt fina mössor började vi förbereda HLR-dockorna som vi skulle använda sen tillsammans med byggprogrammet.
Vi hade 2 lektioner med dom på eftermiddagen. Alltså = 2 timmars träning med HLR, shit vad snygg röv jag kommer att få efter detta xD haha, bra rumpträning kan jag lova! Men man får bra jävla träningsvärk också.

Efter skolan följde Sofie Eriksson med mig hem och var här på en långfika <3
Det var bara mysigt, vi pratade om en massa saker!
Bl.a att hon inte visste från en början att hennes ex i Finland från en början hette "Lane" och inte "Lars" ^^ Lite roligt när man får reda på sådan information!

Nu sitter jag här vid datorn, Sofie åkte hem för ett litet tag sen. Provade min studentmössa, jag ser ju inte klok ut i den xD Haha, hoppas jag inte är själv om det!!!
Nu sitter jag här och folk skriver på både MSN och Facebook... hehe... Borde väl göra mat åt mig själv snart.
Sen ska jag se på 112 - på liv och död som går på tv4+ kl. 20.
Efter det blir det nog en dusch och sedan ska jag göra lite kvällsfika åt mamma som kommer hem efter kl. 22 någon gång. Jag är snäll jag!
Ska nog se BB (Big Brother) ikväll också, börjar väl kl. 22 på tv11.

Ha det bra!
Imorgon ska vi köra mer HLR med en HP-klass. ^^
Det går bra för vårt företag nu!!!



-



-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0