Tända lite ljus, lägga sig i sängen: plugga + musik?

Hej alla kära läsare!
Ni blir bara fler och fler för varje dag och det är jätteroligt!

Nu tänkte jag ta och tända lite ljus och krypa ner i sängen med mitt plugghäfte som jag skrev ihop idag.
Det är samhällskunskap det handlar om... riksdag och regering, not fun!
Börjar inte förens 12.40 imorgon så jag kan nog unna mig lite musik när jag väl ligger i sängen och ser det mysiga skenet från mina ljuslyktor.

Hoppas alla får en fin och bra dag imorgon!

---

-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du? :)

2011-02-08 @ 11:01:13
Postat av: LindaSöder : )

För att vara en nystartad blogg så har jag ca 20 "återkommande" besökare per dag! :) Kan ju säga att det ökar mer och mer för varje vecka och det är ju jätteroligt tycket jag!

Annars brukar genomsnittet ligga på ca 50 nya besökare per dag!



//Ha de bra!

2011-02-09 @ 17:44:56
URL: http://cyberface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0