This is it, godnatt!

Hej!

Ville bara önska alla mina läsare godnatt,
själv är jag jättetrött, men det har jag varit ända sedan jag gick upp kl. 15.30 idag.
Ska bli skönt att få sova.

Nu på kvällen såg jag på melodifestivalen (som sög otroligt mycket, mer än vanligt!)
Sedan kollade jag på MJ:s "This is it"... inte världens bästa dokumentärfilm, men nu har jag sett den i alla fall.
Imorgon är det söndag, den ända som står på schemat är att städa på pappas jobb och sedan skulle mamma laga god mat åt mig på kvällen, snällt!
Det är så skönt med studiedag på måndag, så man kanske bör sätta igång med lite studier också för nu kommer det plugg/provveckor inför sportlovet v.9.

GODNATT!


-


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0