THOMAS

KOMMER ATT BEFINNA SIG PÅ MIN OCH ALLA ANDRA STUDENTERS STUDENTKRYSSNING.
OM DET ÄR FÖR ATT SABBA FÖR MIG ELLER INTE VET JAG INTE.
MEN JAG ÄR JÄVLIGT SÅRAD OCH FÖRBANNAD.
DETTA ÄR INTE OKEJ, HUR FAN KAN MAN VARA SÅ JÄVLA DUM I HUVUDET OCH BOKA BILJETTER TILL STUDENTKRYSSNINGEN SOM MAN VET ATT SITT EX HAR PRATAT OM I FLERA ÅR?!
JAG ÄR SÅ JÄVLA PISS-OFF NU ALLTSÅ!


(inlägget behöver inte kommenteras av anonyma personer, eller ingen alls. detta är vad jag känner, och vi båda vet att det är bäst att vara ifrån varandra. kryssningen har jag sett fram emot i ca 3 år och det vet han. ni som inte vet hur situationen ligger till bör inte säga någor, så stick eller sluta läs mina tankar, mitt liv och mina känslor. jag vill inte ha några kommentarer om detta inlägg.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0