Torsdag: Skolan & Valbo

Hejsan!

Först vill jag säga GRATTIS till SOFIE ÅBERG
Som fyller 19 år idag, GRATTIS VÄNNEN! <3

Idag när jag vaknade så skippade jag Etiken för jag hade så ont i huvudet, så jag gick sedan till Religionen. Efter det så var det lunch xD Efter lunchen hade vi Geriatrik, och jag kan ju säga att det suger! Vi gör typ ingenting och det vi gör är aslätt! xD
Vi slutade i alla fall 13.05, och då åkte jag, Madde, Hanna och Pernilla till Valbo!
När vi kom fram till Valbo skulle Madde och Pernilla gå till bankomaten, och när Madde stoppade i sitt kort tog bankomaten hennes kort och sa att de hade gått ut xD Så Madde fick åka hem.... tycker så synd om henne! <3

Jag, Hanna och Pernilla gick runt i massa affärer och shoppade. Och det var väldigt trevligt!!!
Jag hittade en massa saker tycker jag, får lägga upp bild senare. : )
Hittade bl.a en tunika som jag blev lite osäker på, men jag köpte den ändå. När jag kom hem och pimpade den blev den skitsnygg tycker jag i alla fall! : ) Ska ha den imorgon när jag ska ut med brudarna i Gävle <3

Nu slappar jag bara, men jag bör väl laga mat snart (ja, jag vet att klockan är mycket men jag har inte haft lust och ork till att göra det ännu xD)

Nu kommer en bild på vad jag köpte idag!
---
- En t-shirt
- En tunika
- Thigts
- En BH
- Ett skärp
- Lösögonfransar
- Paul Frank läppbalsam (jordgubbssmak!)

HEJ OCH HÅ VAD JAG KAN BRÄNNA PENGAR!
Jag tror jag brännt upp 4000-5000 tusen sen i julas till nu på en massa SKIT xD
("Pappa betalar, pappa har pengar... lallalaa....!")



-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0