Uppdateringar från gårdagen!

Hejsan!

Oj, vart ska jag börja någonstans?
Efter jag käkat hos pappa skjussade brorsan mig, Evelina och Karin till stan.
Det var förfest hos Patricia där en hel del folk var! Vi drack, skratta och lyssnade på musik och allt var jätteroligt!
Men något hände och det blev bråk, jag har ingen aning hur de gick till eller vad som hände för jag och Jessica vela inte lägga oss i. Men som jag förstod det som så var det olika bråk som triggade igång många.

Jag, Jessica, Michell och Niklas (?) gick...
Så mötte jag och Jessica upp Evelina, Karin, Karro och Cissi vid badhuset... Men Cissis partyhumör var borta så hon gick hem. (TRÅKIGT!)
Vi gick till Lobby, jag hann bara in, gå på toa, ut på dansgolvet sen var min date för kvällen fixad.
Jessica fick ta hans kompis, vi dansade ihop och trevligt var det. Jag som inte hade tänkt att dricka något på krogen (möjligtvis en cider) eftersom plånboken inte tillät så mycket spenderande - men Stefan som han hette var snäll och bjöd.
Jag som redan hade en plan att dricka mycket på förfesten och spara pengar inne på krogen slutade med att jag blev rätt så full. Men jag kunde absolut kontrollera mig, men jag kände att kroppen tog stryk xD
Det var väldigt mycket folk inne på Lobby, men tyvärr mest löjligt folk (som vanligt). Man träffade ju i alla fall en och annan trevlig människa som man kände igen, bl.a Lantto! :)

Tiden gick och när klockan var två gick jag och Stefan hem och drack te och pratade en bra stund.
Sen vandrade jag hem i den kyliga vinternatten och ångrade att jag inte tog på mig strumpbyxor eller något xD
Jag gick hem till mamma och sov, gud så skönt det var att få lägga sig i sängen och bara däcka där xD

Vaknade idag när klockan var 12 och drog mig i ca 2 timmar... Så himla seg idag xD Usch.
Förkyld är jag också, som vanligt. Och så har jag ont i kroppen...
Min frukost fick bestå av soppa och cola. Inge sugen på något, bara törstig!

Kvällen för Evelina och Karin måste ha slutat bra om jag förstod allt rätt ;)
Ska bli kul att höra allt i skolan imorgon!!!
Idag ska jag bara slappa, nog bäst det. Få se om jag orkar städa på pappas jobb, kankse kan få göra det imorgon. Hehehe.


Inget hände för min del igår bara så ni vet!
Jag är inte helt känslomässigt återställd sedan jag blev... dumpad. (ÅH!).

---


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0