Vart tog jag vägen igår?

Hej!

Många av er kanske undra varför jag inte bloggade eller ens satt vid datorn igår...
De berodde på att jag var fruktansvärt trött trotts vår långa sovmorgon. Och dels så kände jag bara inte för att sitta här och se och höra på vad alla andra gör och ska göra.
Jag behövde vara helt för mig själv och bara fokuser på mig, sen behövde jag även plugga inför samhällsunskapsprovet som var idag. Jag gick och la mig i sängen vid 22-tiden igår och pluggade, efter pluggandet somnade jag på en gång. Åh, underbart!

I morse gick jag upp när klockan var ca 8.20... Började 9.15.
Vi hade först barn och ungdomssjukvård, den söög. Vi skrev lite om en sjukdom, sen inget mer.
Rektorn kom och pratade med oss kl. 11 och jag kan ju säga att vi ägde ut henne totalt av det som kallas för "arbetsmiljö". : )
Sen vare lunch och efter lunchen hade vi ett par snabba väderingsövningar i människan socialt och kulturellt.
Klockan 14 var jag, Sofia, Linda Å och Siv iväg och presenterade vårt företag för tre män från kommunen.
Det gick jättebra och dem lät jätteintresserade av vårt företag, så jag hoppas att vi vinner! Det skulle vara så otroligt roligt.
Efter det gick vi tillbaka till klassrummet och hade samhällskunskapsprov direkt, och det gick också jättebra! Så det känns som man har gjort mycket bra saker idag, så det är väl bra antar jag!

Funderar på att vara hemma imorgon.... och plugga till sjukvårdsprovet som är viktigast i min värld just nu.
Vi får jobba hemma på Etiken. Sen har vi religion och efter den Geriatrik. Vi vet vad vi gör på Geriatriken och dels så är det grupparbete, så man kan jobba med det på fredagen också. Så då är det bara religionen man missar... gör det så mycket? Nä, jag får mer sovmorgon och mer ledig tid till mig själv - och dels så får jag plugga på favvoämnet sjukvård och göra bra ifrån mig på det provet! Så jag tror jag kör på den idén.
Tycker bara synd om läraren Yvonne om ingen kommer på hennes religionslektion xD

Nu väntar jag på att maten ska bli klar, sedan ska jag (och Madde?) traska hem till Cissi för att plugga till sjukvårdsprovet! Kommer bli bra de. : )

Vi får se om vi hörs något mer idag då, bloggen och alla läsare.
Annars får ni ha det så bra!!! Kram på er!



-



-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0