Bibliotekstjuven

Hej!

För er som missat SVT1:s nya storsatsning "Bibliotekstjuven" har missat något!
Det har varit en minifilm-serie som gått nu i 3 gånger, sista gången var idag.
Men jag tycker absolut ni ska kolla på SVT-play! Hur bra som helst!!! Jag önskar att det kan komma fler avsnitt fast det går ju inte ... : / Kolla så förstår ni! Hur bra som helst!

Annars idag började jag skolan 9.15 med barn och ungdomssjukvård.
Tyckte inte vi gjorde nåt speciellt idag... Sen kom syon och snackade lite allmänt med oss. : )
Efter det kollade vi på filmen Zozo som var lite speciell... och efter det var det samhällskunskap, suck.

Efter skolan så gjorde jag MSK-frågorna så nu är dom gjorda. Skönt.
Kan jag bara fokusera mig på geriatriken i skolan istället. : )
Borde göra religionsuppgiften någon dag också men jag pallar seröst inte den tråkiga uppgiften xD Bra att Yvonne har mitt förtroende för hon sa till mig "Jag litar på dig, jag vet att jag kommer få den så småningom" HAHA ^^

Nä, jag är rätt så trött så tror jag ska lyssna lite på musik och kura ner mig i sängen!
Ha det bra alla!!!
Godnatt!!

Förresten, byggprogrammet och vårt företag har gjort en deal. Dom bygger en monter åt oss så får dom en gratis HRL-kurs av oss. Perfekt!



-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0