Dags för att lägga sig i sängen...

Hejsan!

Imorgon börjar jag klockan 9.00... men en positiv sak är att det för det första är torsdag, snart fredag, men det bästa är att vi slutar klockan 12! Som jag kommer göra nu varje torsdag! Hur skönt som helst!!!
Det sega är att vi har Etik och Religion, båda lektionerna med Yvonne xD Åh nej! xD Tråkigt!!!

Efter skolan har jag lovat att hjälpa mamma att ta ner/bort alla julsaker...
Är man med att packar upp allt måste man väl hjälpa till att ta ner det också.

Sitter och chattar med en kille som heter Johan, känns väldigt skönt att kunna dela känslor, tankar och meningar med någon på en annan sida som lyssnar, sitter i samma sits och som kan puscha mig lite igenom det här!
Väldigt skönt, tack!
Tankarna har varit jobbiga idag, vill ringa - har inget att säga, varför tänker jag så för då? Min hjärna är puckad! SUCK!

Nu måste jag sova.
Godnatt.

//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0