"Det är ju inte så lätt att bara sluta vara kär"

Sa en kär kamrat till mig, tyckte att rubriken stämmer så väl.
Sen tycker jag att det är så otroligt tråkigt när man bråkar om kärlek.

I fredags hände de en sak som fick mig att fundera väldigt mycket, kanske för mycket tycker många.
Men jag tyckte verkligen att det INTE VAR OKEJ. Så då är det bara att acceptera det.
Det går ju tydligen inte att få något svar på nåt som man undrar över, men det går tydligen bra att trycka ner mig i allt skit hur mycket som helst.

Ibland blir jag bara så jävla less.
Och ibland undrar jag bara hur man kan vara så jävla falsk och elak.
Och jag undra vilka lagar som finns inom kärleken? Efter detta skulle jag kunna stifta 100 nya lagar som inte var tillåtet inom kärleken. FY FAN SÄGER JAG BARA.

En människa man alltid har trott på, litat på och känt sig bekväm med har egentligen aldrig varit de.
Fyfaaaaaaaan.
Jävlar vad arg jag är. Jag känner mig så blåst.



-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0