Eftermiddag som blev kväll.

Hej!

Jag gick iväg och städade på pappas jobb efter fem tiden.
Det var inte så mycket att städa så det gick fort, skönt!
Sen när mamma kom och hämtade upp mig frågade hon om jag vela käka på Monroe's, det var aslänge sen så vi drog dit. Så jag tog en Betty Mix och den var hur god som helst!!! Älskar grillad ost! :D De är en ny favvo.
Sen åkte vi hem runt sju nån gång.
När jag kom hem visade jag mamma broschyren som jag slitit röven av mig med, så ser mamma direkt ett stavfel som inte jag sett... FAN. Var bara att börja skriva ut nytt xD Men nu är allt bra igen.
Efter det duschade jag och sedan blev det Solsidan och Minuten på TV : D

Nu sitter jag här, tralalalalaa...! : )
Hoppas jag kan lägga mig tidigt ikväll för skolan börjar 8.20 med Psykologi A (ny kurs) imorgon. Sen vill jag även vara pigg för en gångs skull : )


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0