En grå söndag

Hej!

När jag vaknade så sken solen, men nu har dom tunga gråa molnen börjat dominerat himelen. Suck.
Det jag har hunnit med idag är att äta frukost, skriva ett CV och skickat iväg det. Spännande xD
Egentligen vill jag inte ha sommarjobb men kan ju vara bra med lite extra cash och i sommar har jag väl i alla fall inte en pojkvän som ska ta upp min lediga tid. Så istället för att sitta och göra ingenting bestämde jag mig nu för att söka jobb på ett ställe xD hehe.
Många av er kanske tänker "Varför söker du inte till fler ställen?!" Men jag bor faktiskt bredvid ett äldreboende så det skulle vara perfekt att få jobb där, och eftersom Åberg fick jobb där förra året så borde jag också ha en chans.

När jag sökte så skrev jag att jag vela jobba från 13 juni - 31 juli. För sen vill jag ha sommarlov och vad händer i början på augusti då? Jo, då blir det antagligen Bulgarien!!! :D TAGGA!
Hjälp, sen efter det måste man ju få besked om högskolan, extra spännande och nervöst xD

Fan vad kul vi ska ha i sommar tjejer, om jag får jobb kommer jag nog inte jobba hela tiden heller så det kommer bli en massa utekvällar med mys!

Snart borde jag gå iväg till pappas jobb för att städa, alltid bra med lite extraknäck (y)


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0