Fredag = helg!

Hejsan!

Vaknade efter nio idag, pigg och utvilad från gårdagen! : )
Åt min frukost i lugn och ro och traskade iväg till skolan tillsammans med Madde.
Första lektionen vi hade var människan socialt och kulturellt, det var bara en massa slapp slapp...
Sen vare lunch och då var det Chickenbits! ^^ Och som grädden på moset fick vi chokladpudding som efterrätt (det är verkligen inte varje dag det inte!)
Sen hade vi Geriatrik och sen Sjukvård som sista lektioner på eftermiddagen. Så jag var väl hemma efter fyra någon gång. :P

Nu ska jag bara ta det lugnt.
Börjar bli hungrig så hoppas mamma kan börja med maten snart.

Senare ikväll ska jag hem till Erik och Sofia för lite filmmys tror jag. ^^

NÅGRA BILDER FRÅN SKOLAN IDAG:


Hanna och Safa <3


Linda Åberg ^^


Elin, Helen och Karro ^^ (+ ett dött klassrum)


Sexiga Dali!



-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0