Fredag: skola & party!

Hejhej!

I helgen har jag varit helt fullbokad!
Men ska försöka blogga ikapp nu!!!

Vi börjar med fredagen, vad hände då egentligen?
Jo, vi började skolan 8.30 med Samhällskunskap, BORING!
Sen så var inte vår lärare Elisabeth i skolan så vi hade två inställda lektioner (eller eget arbete kan man kalla det för också). Sjukvården blev framflyttad så vi slutade 14.20 ungefär.
Men när vi skulle gå så stoppade vår lärare och handledare Siv mig och Linda Åberg. Vi ska anmäla oss till en tävling på måndag men för att vara med så måste vi fixa iordning vår affärsplan som har varit lite halvkass.
...det slutade med att jag och Linda Å satt i skolan till 17.40!!! Det tog aslång tid att skriva om hela och att göra den en gnutta bättre. Men nu är dne gjord! Ni hittar vår affärsplan på: www.livhjalpenuf.blogg.se

Det var bara att gå snabbt hem från skolan, duscha och fixa till sig och sedan vidare hem till pappa för att äta där klockan 19.00.
Efter det körde pappa mig ner på bruket så kom Bella och mötte upp mig så gick vi hem till Patricia där även Cissi var och så träffade vi på Michell på vägen som var med oss på förfesten.
Vi hade jättetrevligt och mysigt!!!! Det måste vi göra om!
Efter förfesten med tjejerna så gick vi ut på Redclub där det var en massa folk, löningshelg och "Stureplans hetaste DJ" som söööög! Men det var trevligt i alla fall! VI TAGGAR REDAN INFÖR NÄSTA HELG!

Natten slutade med mat på donken, och gott var det!
Och jag har bestämt mig för att jag ska räkna hur många gånger jag kissar bakom Lidl på hemvägen xD HAHA.
Alltid xD

...men jag var väl hemma efter 03 på natten skulle jag tro. : )


----
Från vänster: Cissi, Michell, Patricia och Jag! Bella som tar kort <3



-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0