Fredag

Hej!

Skolan idag:
Började med att komma försent, men det gjorde inte så mycket... Både jag, Madde och Karin hittade inte dit vi skulle p.g.a att Mikaela hade sagt fel till oss, men vi hittade tillsut datasalen som vi skulle ha Samhällskunskap i.
Frågorna som vi skulle jobba med var bara att gå in på riksdagens hemsida och klistra in deras text i dett dokument. Hur lätt som helst!
Sen var det människan socialt och kulturellt, det var bara slappt... massa snack! : )
Sen lunch, det var "festlig fredag" vilket innebär KORV och potatis... whey... NOT! Blä. : S
Sen efter det hade vi Geriatrik, och det var också slappt... Läran Elisabeth kom 20 min försent och snackade om allt och ingenting i 15 minuter och sedan var det betygsamtal/få tillbaka skrivuppgiften vi hade gjort.
Jag fick vg+/mvg men det lutade mer mot MVG-hållet... För det första har jag utökat den 100p-kursen så jag skulle bli arg om jag fick MVG i den xD Jag strävar efter ett VG, jag gör inte uppgifterna så bra som jag egentligen skulle kuna göra dom, så varför får jag så höga betyg? SJUKT! Men man ska väl inte klaga, hellre högt än lågt. Och jag tar det som att jag är väldigt duktig istället.
På slutet av lektionen gjorde jag, Åberg och Jessica iordning semlor till alla i klassen som var där (har varit väldigt mycket bakverk denna vecka lär jag säga!) Men vår lärare/mentor Elisabeth hade bakat så det var så snällt/gulligt så!
Sista lektionen var sjukvård med vår käre Siv! Det var som vanligt på en fredagseftermiddag... kaos! Men det gick väl rätt så bra, vi pratade om njurarna/utsöndringsorganen och en massa avancerat skit. Menmen, sånt lär man väl kunna också. Hehe!
Sen slutade vi kl. 15.30 istället för kl. 16! ^^ Skönt, men det är synd om Siv att alltid hennes lektioner ska vara likadan och ligga på sista lektionen... menmen.

Nu är jag hemma, det är jättekallt ute! Ca 15 minusgrader! Höll på frysa näsan av mig när jag gick hem! Brr...!
Ikväll ska jag hem till pappa och äta, sen ska jag vidare hem till Cissi tror jag... Vad vi hittar på märker vi då!


//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0