Lördag: slö & tjejsnack!

Hejhej!

Vaknade klockan två idag... lite slö och förkyld från igår blev jag allt.
Skönt att sova och bara slappa framför datorn hela för- och eftermiddagen.

På kvällen efter maten gick jag hem till mamma och slappade framför TV:n.
Sen fixade jag lite till med företaget (www.livhjalpenuf.blogg.se)

Sen runt kl. 22 gick jag hem till Madde där även Cissi var, vi hade lite tjejmys + snack.
Helt lagomt... Jag dog mer och mer ju längre kvällen gick xD Haha, lite riiisig då. Men jag lovar dig Cissi, jag är frisk och pigg som bara den till nästa helg! Och då ska vi pimpa om ditt hem till "Cissis nattklubb" med en massa el/silvertejp och dansgolv samt rökrutor hit och dit. TAGGA! :D

Var väl hemma efter halv ett på natten nån gång.
Somnade på en gång när jag gick och la mig xD Skönt!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0