Lördag

Hejsan!

Här sitter jag en lördagskväll och jobbar med vårt företag Livhjälpen UF.
Eftersom vi inte fixat någon hemsida än så har jag lyckats fixa en blogg i alla fall: http://livhjalpenuf.blogg.se

Vad gör jag mer då? Jo, nu försöker jag ge mig in på att fixa en rätt så OK-broschyr... Man måste tänka spegelvänt och det är lika svårt som att räkna matte. Så tur att jag är själv hemma så ingen hör mina svordommar som hörs då och då. Sitter även och sjunger med i låtar och skriker för mig själv, alltid skönt med inlevelse!

Satt precis in fiskgratängen i ugnen, så då blir det mat om en timme...
Precis lagomt till Fångarna på fortet (ett måste-kolla-på-program!). Älskade det när jag var liten så det är kul att titta på det igen även fast det är töntigt. Menmen...

Jag har även skrivit Etik-novellen idag... Den hittar ni i tidigare inlägg från dagen om ni vill läsa den.
Nu ska jag fortsätta att "jobba".




Vacker bild som jag tog från mitt fönster på eftermiddagen...
Solen är påväg ner och hela himmelen speglas av naturens alla vackra färger!


-

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0