Min dag idag

Hej!

Jag vaknade efter klockan två idag, jag var väldigt trött.
Jag slappade hela dagen fram till klockan 18.15, för då tog jag och min vän Sofia bussen till Gävle hem till mitt ex för att hämta mina saker som jag hade kvar hos honom. Visst, det var inga livsviktiga saker men i alla fall saker som jag ville ha tillbaka.
Jag fick egentligen inte tärffa honom, men efter jag och Sofia trixa och fixa lite så gick det till slut.
Jag fick mina saker, förutom mitt fiskespö som han skulle komma med nästa vecka. Jag snackade med honom, vet inte om det gick så bra för han var väldig irriterad och arg.
Men när jag kom hem efter Gävle så såg jag att han hade tagit bort min blockering på Facebook och nu är vi vänner där igen, en 10kg klump föll av från hjärtat och det kändes skönt!
Han sa även när jag var där att han skulle blocka upp mitt nummer så det kändes skönt. Jag vet inte, han trodde väl först inte att jag kunde behärska mig, men allt har blivit fel nu i slutet bara.
Det ända jag ville var att få mina saker, och nu har jag dom... Finns ingen anledning att jag ska ringa/smsa honom mer nu... Han vet redan att jag älskar honom, han vet redan att jag är ledsen, han vet redan vad jag tycker och tänker verkar det som. Varför ska man kontakta honom då?
Men jag sa i alla fall att OM jag skulle ringa nu när han blockar upp mitt nummer så är det faktiskt något jag vill, jag ringer inte för att det är roligt precis. Och jag vill absolut inte bråka!
Nu hoppas jag att mitt år 2011 kan bli ett bra år, och jag hoppas att jag och mitt ex kan kommer mer överrens.
Men det går inte att vara vän med en person man älskar så otroligt mycket, så jag hoppas han kan förstå mig i alla fall vad jag menar.
Men att han blockade upp mig på Facebook kändes skönt. Tack.
När jag kom hem softade jag bara, så jag har alltså inte gjort så mycket idag!

//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0