Mina planer inför 2011!

Hej!

Nu känner jag mig lite gladare igen så då tänkte jag passa på att skryta lite om roliga saker jag har framför mig!

- Krogen/festa en massa med flickorna!
- Joina singelklubben med fart i tillsammans med Evelina och Karin!
- När vägarna kommit fram ur snön tror jag att mitt "hälsoliv" kommer att börja existera!
- NJUTA AV MITT LIV!
- Stockholm/Shopping!
- Mysdagar med dom bästa!
- Studentkryssningen 12 mars (På lilla Idas födelsedag <3)
- Söka till högskolan, in på sjuksköterskeprogrammet (helst i Gävle)
- Fylla 19 år på påskafton (FEST/KROGEN MED BRUDARNA, bokat & klart)
- Se Pirates of the Carebean 4 på bio
- Få bra (bäst) betyg!
- SOMMAREN PÅVÄG!
- Gå på balen? (Mer ja än nej i alla fall. ^^ Hoppas bara vi bästa brudar kan gå då!)
- Studentveckan (Förslag: Krogen, Relaxen på badhuset, Picknick och Kubb i stadsparken, Maskerad, Bowling + mat o.s.v..) <3
- Ta studenten <3
- Vi kallar det att "bli arbetslös" istället för att "få sommarlov"
- Boka resa med Cissi och Madde till Bulgarien - Sunny Beach!!!
- Få besked om högskolan! (SPÄNNANDE!)


-


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0