MVG I SVENSKA B!

Hej!

När jag kom till skolan fick jag nästan på en gång reda på mitt slutbetyg i svenska B som blev MVG!
Så glad över det för nu har jag det betyget i både A och B kursen vilket är väldigt bra och en bra merit att ta med sig ut i livet!

Såg förresten Idol-Jay ca 3 gånger på skolan och så såg jag ryggen på Idol-Minnah en gång xD haha
Fyfan vad värdelöst. Dock vet jag inte vad dom gjorde på skolan, dom var med medieprogrammet fast man tycker ju att dom borde ha varit på estet... Menmen.

Sen hade vi Etik, vi började med nåt nytt tema... Vet inte riktigt vad det hette för jag var så off idag.
Vi blev indelade i grupper och satt och diskuterade dödstraff... suck.
Sen slutade vi kring 16-tiden nån gång...

...när jag kom hem tog min kära mamma emot mig. Så skönt att komma hem och veta att någon faktiskt älskar mig och som inte kommer lämna mig, varken efter ett bråk eller svek. Vilken trygghet <3 Jag trivs så bra ihop med mamma och det bästa av allt är att det är denna vecka Kari är i Forsbacka så jag och mamma är helt själv. Så skönt! Alltid mysigt och en massa tjej-snack och matlagning o.s.v... Så är hon en bra tröstare också <3
Tacl för att jag har dig mamma! <3
Hon hade varit och handlat fika så vi fikade efter skolan. Sen visade hon att hon hade köpt Småstadsliv 4 - Julfilmen, så vi får se när vi ska se den. Men den är säkert jätterolig!

Nu ska vi snart göra kasslergratäng, mums! : )
Borde väl egentligen plugga Religon och Etik... men orkar inte!

Imorgon är det "lång-dag" i skolan, och sen är det torsdag och då far vi iväg till Stockholm!

Idol - Jay och Minnah
Jay och Minnah (Idol 2010) på Bessemerskolan i Sandviken.


-






-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0