MVG

Hej!

Japp, då var det klart att jag får MVG i kursen Grundläggande barnhälsovård, känns skönt!
Skönt att sluta skolan tidigare idag också när det var första skoldagen och allt, snällt att Safa skjussade mig, Madde och Dali hem! : )

Usch, inatt kunde jag verkligen inte sova.
Dels för att jag inte ens var trött, och dels för att tårarna rann och alla känslor och tankar bara flög runt i huvudet och tog aldrig slut. Tror jag somnade efter klockan fyra nån gång... Så vaknade jag när klockan var tjugo i åtta och var klarvaken. Suck!

Åååh, jag vill inte ha det såhär som jag har det...
Men på något vis så biter jag ihop så det funkar väl för stunden, undra bara hur länge jag kommer orka.


//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0