Nu ska jag sova!



Hej!

Nu ska jag ta och sova för imorgon ska jag upp till skolan som börjar klockan 9.00!
Jag har individuellt val, sista gången imorgon tror jag. Jag läser Grundläggande barnhälsovård.
Så nu måste jag sova, så gott det går trotts att jag varit vaken i mindre än 12 timmar!
Kommer vara väldigt trött imorgon känner jag, menmen... det är man alltid första dagen efter ett lov!

Åh, jag hoppas att det kan bli bra mellan mig och mitt ex. På ett vänskapligt vis om verkligen INGENTING finns kvar mellan oss... Tyvärr så kan jag inte svara på hur jag känner för jag känner att jag inte har något hjärta kvar sedan han stack... det är ett tomt ensamt hål. Det är det ända... men jag hoppas att allt blir bra, på ett eller annat sätt!

//Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0