Onsdag

Hej, hallå!

Jaha, idag var det redan onsdag! Dagarna flyger verkligen iväg och tur är väl det!
Jag behöver att dagarna går snabbt nu och jag behöver även mycket att göra så jag inte sitter ensam och känner mig ensam. Tycket jag lyckas bra på den fronten för jag har börjat tänkt mer och mer på mig själv nu, och nu är det bara jag som bestämmer vad som ska hända i mitt liv. Helt fantastiskt egentligen.
Men bara för att jag skrev det där nu så började jag tänka på andra "bra" saker så nu släpper vi detta.

Hade ställt klockan på åtta i morse, men det blev att znoosa till halv nio xD
Så gick jag upp och fixade till mig och käkade frukost och sedan vidare till skolan... Vi hade barn- och ungdomssjukvård först. Jag var så okoncentrerad och jag tror även hela klassen var det för vi gjorde verkligen ingenting på lektionen... Snacka och gick igenom det vi hade gjort på förra lektionen typ. xD
Sen var det lunch, och vad ska man säga om den då? Jo, den sög som vanligt.
Så var det samhällskunskap och människan socialt och kulturellt som sista lektionen. Rätt skön dag.

Nu är mamma på ett möte nere på Sandvik, för det krånglade med den där tjänsten hon och dom andra 4 skulle få. Så nu sitter dom och snackar med några chefer där. Tur att hon har tagit tjänstledig från sitt riktiga jobb så hon har ju en möjlighet att gå tillbaka till det om det här nya skulle krånga för mycket eller vara dåligt.
När hon kommer hem tror jag att vi ska åka och handla inför morgondagen, ja.. om hon nu inte redan har hunnit handlat.
För om hon har gjort det får jag väl sätta mig och plugga. xD

Nu ska jag i alla fall ta det lugnt en stund. : )
Imorgon blir det Stockholm med världens bästa klass! <3


-

 

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0