Samantha Fox - Touch Me

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA RINGSIGNAL PÅ MOBILEN :D
- Sen så är det ju självklart en väldigt bra låt som både jag och DJ-Krister gillar <3

Förresten, börjar man inte bli liiiiite knäsvag inför DJ-Krister? (A)
Jag minns första gången jag träffade honom, jag minns andra gånger, tredje gången och fjärde gången då jag kunde få en kram men skippade den för att visa honom att så desperat är jag inte (faaaaaaaaaan) xD

Fan tjejer, vi måste ut igen! :D
Men jag vet att det är på G så småningom och det kommer bli jättekul!
Pengarna måste bara rulla in för dom flesta först, själv betalar pappa ;D

Förresten, vår låt "Pappa betalar" kanske vi ska spela in och sjunga på studenten?
Eller vad tycker ni tjejer?! :D


-

 

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0