Ska gå till skolan nu!

Hej!

Eftersom jag tyckte det var onödigt att gå på sista gången på ind-val så stannade jag hemma och tog sovmorgon.
Det var så skönt att få sova eftersom jag somnade bland gråt och tankar igår.
Vaknade upp till en solig morgon och vem säger inte "ja tack" till det? Nu är jag pigg, men dock inte så glad...

Jag börjar skolan 12.40, och då har vi svenska B. Hoppas jag får höra mitt slutbetyg i det idag!
Jag hoppas på MVG för det skulle betyda så oerhört mycket för mig! Och eftersom jag fick VG+ på sista uppsatsen och VG+ på nationella och har haft MVG på alla prov hittills så hoppas jag på MVG i slutbetyg också.
Det är något jag strävat efter sedan jag slutade 9an att få MVG i svenska kurserna.

Sen efter svenskan har vi Etik och Livsfrågor... Men en annan sak som händer idag på skolan är att Idol Jay och Minnah är på besök hos medieprogrammet som ligger bredvid vårat! Coolt!
Sen skulle dom uppträda en snabbis på skolan också, får se om vi får gå och se på det, skulle vara roligt.
Lite speciellt med idoler på skolan, har det hänt förut? Ja, jag vet att Thomas Ledin har gått på vår skola och lika hon den där operasångerskan som van melodifestivalen för nåt år sedan... Men annars vet jag inte!

Äh, jag borde traska iväg till skolan nu, så får vi se hur det blir! Hoppas jag får MVG och hoppas lite på att få se kändisarna. Kommer nog vara mycket folk i våra korridorer idag! Och pressen kommer väl stå överallt xD

Hoppas även på att det kan bli en bra dag utöver skolan också, att saker och ting löser sig på rätt sätt så vi slipper bråk och tjaffs hädanefter.


-

W.A.S.P. - HEAVEN'S HUNG IN BLACK !



-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0