Söndag - bläää!

Hej!

Idag gick jag upp ur sängen vid halv två tiden... alltså har jag legat och sovit och slöat i sängen i över 12 timmar!
Hoppas jag kan sova ikväll bara för skolan börjar kl. 8.20 imorgon xD HAHA.

Åt frulle och sedan kollade jag på Slalom VM som var väldigt intressant och roligt!
Varannan skidåkare körde bort sig, det var det sämsta åket jag sett från många på länge! xD
Men roligt var det att kolla på.
Sedan blev det lite dator och en lång dusch.

Nu sitter jag hemma hos mamma och slappar. Ska hämta lite saker tills imorgon som jag ska ta med mig hem till pappa. Ska äta hos han kl 19 (den traditionella tiden!).
Efter det ska jag racingstäda på hans jobb och sedan hem och se Solsidan, Minutern och Wallander!

Sen blire natti-natt.... TROR JAG xD haha
Imorgon ska jag, Linda Å, Sofia och Siv åka till kommunen och anmäla vårt UF företag (www.livhjalpenuf.blogg.se) till en lokal tävling. De kommer sedan till skolan och pratar med varenda UF-företag i ca 15 min, sen tar dom ut dom 5 bästa och dom blir bjudna på en middag - på middagen utses det bästa företaget!
SÅ VI HÅLLER JU TUMMARNA PÅ ATT DET BLIR VI SÅKLART!!!!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0