Tänkt på en sak...

...igår var det många av mina vänner som skrev till dig på din dag.
Dom har du inte blockat, men mig har du blockat... Jag tycker bara att allt känns så fel, så förstår inte hur du INTE kan tycka att det gör det? :/
Undrade lite om du tyckte de kändes konstigt. Men sen sket jag i det och köpte mig en egen present för dom pengarna.
Sen på kvällen kom tanken tillbaka, men de var bara en snabbis för sen efter det kunde jag somna.

Yes, tankarna börjar minska sucessivt!
Och det gillar vi.

A person who is there for you no matter what.
A person who makes you strong when you’re weak.
A person who dries your tears from your cheek.
A person you can talk to about everything...
That’s a person you can call girlfriend your motherfucker.



      -
- Tjejen påväg mot lyckan, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0