Time for sleep...

Hej,

Klockan är 23.33 nu när jag skriver...
Jag börjar skolan klockan 9.15 imorgon, hoppas jag kan somna nu på än gång när jag lägger mig utan hjärta och smärta samt tankar hit och tankar dit.

Skönt att sista svenska lektionen var idag! Nästa vecka ska vi bara ha betygsinformation så det känns jättskönt!
Påtal om nästa vecka, då åker bästa klassen OP08 till Stockholm, IGEN! Tredje gången nu i 3an som vi är där med klassen, vi börjar nog bli stammisar tror jag! Men det är alltid roligt!


Usch, nu fick jag en tanke som löd såhär "prata... prata... prataa!" MEN JAG HAR FAN INGET ATT SÄGA JÄVLA DUMMA SKITHJÄRNA! Jag vill heller inte, för jag sabbar bara mer då.
Åh, fyfan vad svårt det är att kontrollera sig själv när man sitter i den här sitsen. SUCK.

Aja, nu måste jag sova.
Hoppas Madde tar med sig kameran imorgon och tar bilder på våra nya hemska klassrum och skickar till tidningen!

//Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0