Toooooorsdag.

Hej-hallåååå!

Idag är det torsdag och enligt nya schemat så började vi 20 minuter tidigare, alltså 8.45. SUCK.
Menmen, nu är vi klara med Etiken och det känns skönt! Men religionen suger!
Skönt att vi kunde skriva klart geriatriken i skolan också, slipper man tänka på den. : )

Sist på schemat idag hade vi en träff med vår lärare samt privata handledare Siv i projektarbetet/företaget.
Känns skönt nu och vi har kommit långt om man tänker efter, så det är bara positivt!

Ikväll ska jag hjälpa till på öppet hus i skolan tillsammans med Jonas och Sofia.
Jonas kom på en "jättebra" idé om att ha tönt-t-shirts på sig där det står "OP-IT-HÄLSA"... dom är asfula. Jag vela inte ha men eftersom Jonas och Sofia vela så var jag tvungen, suck.
Tar kanske nån bild på den hemska t-shirten sen så får ni se vad jag menar...

Ska dusha och fixa till mig snart så man ser lite fräsch ut när man ska ragga kunder till företaget samt ragga elever till OP-programmet som ska byta namn till VOMSP (vård- och omsorgsprogrammet) FULT xD Omvårdnadsprogrammet låter bättre och gulligare!

Aja, ska dra och fixa lite nu...
Lär vara där till 17.45 typ... hehe

i ettan. ^^
Gammal bild från ettan på gymnasiet. Men ni ser ju hur fula tröjorna är!
På bilden är det från vänster: Sofia, Safa och Jag! Dock ser alla lite
halv-fula ut p.g.a dålig bildkvalité. Ser liiiite bättre ut när de är riktig kvalité. ^^ haha



-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0